hejdå.mobil.


2010-08-23 @ 15:27:34
jävlafanasrövfaaaankuK. ursäkta, men jag har tappat bort min mobil, och får jag inte tag i den snaaaart så dör jag.. AHHHHH DAAAAMN IT. 

jaja, var i skolan idag igen, fast vi hade bara personligt möte med klassföreståndarna eller vad de heter. o det tog ba en kvart, sen skulle man skriva en presentation om sig själv o så fick vi kolla på en musikal typ, som heter Hair. haha den va helt ok faktiskt, gammal hippie/musikal/drog-film typ.

imon börjar jag kl 8. HUR FAN SKA JAG KOMMA UPP UTAN MOBIL?! faaaaan igen. orkar inte va utan. måste ha den. aah panik. ska ringa till den igen för typ 8000 gången.
glad tjej på bilden, inte glad tjej i verkligheten, har suttit o svurit för mig själv sen jag kom hem. haha.

skulle f.ö inte tacka nej till dessa dr martens i höst/vinter.
de, eller likadana fast svarta. asså sånna glansiga. party. mmmyeee
latero.

Kommentarer
Postat av: fanny

pruttisnuttiiis <3

dör på bilden, så jeffla snygg

& jag ska titta efter din mobil 24/7. promise

2010-08-23 @ 16:29:17
URL: http://fannyjonssons.devote.se
Postat av: alma

ja jag vet :) har funderat på det men jag vill ha ett som ser lite vintage ut...

2010-08-25 @ 22:33:10
URL: http://almajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har rätt stor mun. får du in en hand?

2010-08-30 @ 08:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback