.hej.skolan.


2010-08-22 @ 23:13:25
skolan började i fredags. måste ju gå om eftersom jag inte pallade med samhäll o ville gå estet. o då var man tvungen o  börja om 1an istället för o hoppa in i tvåan för annars missar man så mycket.
så here we go again, hej peset. 
kommer knasa med mitt huvud i ytterligare 3 år.
bilder från london kommer la nån gång under året (haha, no pressure).

har gjort mitt träningschema för detta året, eller iaf denna terminen. kommer dansa 8 ggr i veckan, o utöver det ha skolidrott 1 gång. heeheee, nice.

egogirl, till mitt försvar hade jag extremt tråkigt.
ska försöka uppa lite oftare.
latero.

Kommentarer
Postat av: stina

hur snygg tkr du att du e på en skala från ett till tio?!!!!!!!!!!?!?!!?!?!?!?!??!?!?!?!?

2010-09-01 @ 10:27:31
Postat av: Anonym

tack så mkt.. måste bara säga. Du är hur snygg som helst!

2010-09-06 @ 23:03:31
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback