blaaah blaaah- min hund ligger och snarkar i soffan..........


2010-02-26 @ 22:34:41
fyfan vad jönköping gör mig deprimerad.
jag får en jobbig magkänsla av att tänka på att jag är kvar här i minst typ 3 år till.
jag vill inte. jag hatar det. speciellt när vädret är såhär.
kan inte någon ta mig till något öde ställe i thailand/grekland/krotatin/annat varmt ställe, så man slipper folk över huvud taget? jag vill leva på en vit strand i en bungalow och vara tvungen att fixa mat själv. stör mig så jävla mycket på teknologin och media. fyfan.
jag vill så mycket, men har varken rekvesita eller kapital till att genomföra ens en av mina små planer. varför blir bara en del rika?
det minsta jag kan begära är väl typ göteborg?...
fast den enda jag verkligen vill ha är dig dig dig dig dig. DU. fan- vad du är vacker.

mina fina och älskade syster kimberly fyller år imon. grattis älskade jävla unge. <3


ciao,peace,adios. tack till alla er som får mig att le under dagarna.

Kommentarer
Postat av: Simon

Bara det finns plats för mig i bungalowen så är det okej! ♥



btw. Grattis Kim!

2010-02-26 @ 23:22:38
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e de du vill haa

2010-02-28 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback