2010


2010-01-03 @ 15:28:42

inte så fint sätt att börja året på.(sjuk som aldrig förr)
men fan jag är glad ändå.
nyår var fett, men inte bara det.
för att summera; blodigt, knytnäve i ögat,
lite vinglig elina trillar rakt in i hus,
borttappad mobil, hoodie, (kom dock tillbaks till mig senare)
maus, skratttttt -i say no more. jag firade med dom jag älskar.
2009 har varit awesome/dåligt/jävligt underbart etc etc.
men! 2010 kommer bli ännu lite bättre.
tack för kyssen, förlåt för blodet. hahahah.
snart börjar skolan, tror mitt enda nyårslöfte är:
SLUTA SKOLKA ELINA!
ja ja ja.
de som har gjort mest intryck på mitt liv år 2009 är nog.....
älskade syster kimberly, petra westberg, coffe. (hahahahahah)
detta året kommer bli riktigt NAIZ.

det är såhär vi rullar.

nu signar jag ut, CIAO OCH PEACE


Kommentarer
Postat av: victoria

ditt nyårslöfte gör mig glad, för att du gör en tjänst för din skull!

och jag gillar fotot, och jag gillar oss :)

2010-01-04 @ 19:26:34
URL: http://vivictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback