die happy


2010-01-07 @ 19:35:27
... inte just nu.
halfluss, SUGER rent ut sagt.
jag äter penicillin, 4 tabletter om dagen,
min mage är svullen, jag fiser HELA tiden. har aldrig fisit såhär i hela mitt liv. promise.
(har tagit över kims roll)
jag är utmattad, och har ont i huvudet. men fuck it,
har man halsfluss så får man klaga.
jag behöver justin bobby från the hills just nu för att bli lycklig.
yumzzzzz. sen behöver jag ett par feta vita nikesneakers med, och några reebok etc. etc.
skolan har börjat, men det har inte jag. kan ju inte gå runt o smitta folk
med min sjuka.

theeere, tell me he's not hot and i'll kill you.

ciao

Kommentarer
Postat av: fanny

åh. jag var typ helt kär i honom innan. håller med dig till fullo!

2010-01-08 @ 15:35:54
URL: http://fannyjonssons.devote.se
Postat av: Anonym

(K) sexiiii

2010-01-12 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback