again, tävling


2010-11-12 @ 09:59:30
åh, har redan länkat hit en gång o vart med i tävlingen, men fan vad soft det hade vart o vinna så jag ställer upp igen hahaha.
tävlingen hittar ni här http://vinndinxperia.feber.se/   ställ upp ferfan! :)

för jag börar få panik, sen min mobil blev stulen så måste jag ha en ännu äldre mobil än Nokia 3310.
visst den har snake o så, men den är inte så mycket att hänga i granen, so to speak...
o den förra jag hade (den som blev stulen) slutade fungera ungefär 2 månader efter att jag fick den, och jag hade den i ca 6 månader.
hade vart awesome o ha en lite high-tech mobil för en gångs skull, xperia x10 hade ju iiinte vart fel.

åh hoppas hopppas hoppas jag vinner.

ciaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback