bara depp o så.


2011-01-20 @ 17:12:09
deppar över att jag har mens och kan inte gå för det värker så i magen min, stackars mage.
i övrigt är jag bara skoltrött och vill ha helg mest hela tiden.
blir nostalgisk på vintern och saknar alla människor jag inte träffar varje dag.
saknar även facebook. drömde att jag loggade in idag, blev skit sur när jag vaknade.
deppar även över att min ekonomi aldrig är på topp, inte ens när jag precis fått pengar. hur fan ska det bli med semesterkassan?!
snart lämnar vi jönköping för sthlm och streetstar. jag är jävligt pepp på roadtrip och jävligt nervös på tävling.
lyssnar på baptism och försöker glömma att jag saknar dig , och dig, och dig, och dig. men mest dig.
räcker inte till och äter för mycket igen.
vill ha vår, sommar och vara 18 alt. en sisådär 5 år föralltid. kan inte bestämma mig. hälst av allt vill jag bara sova.
och spela harpan. men det går ju inte. vill sälja alla mina kläder och köpa nya alt. gå runt i simons kalsonger föralltid (skönaste någonsin. haha)
vill va blond igen också. och inte ha sidecut.
ett till såntdär inlägg där jag inte själv riktigt förstår vad jag skriver, men jag skriver ändå.
det är väl det bloggen är till för.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback