clothes for sale


2011-01-11 @ 19:57:35
har massvis med kläder i min garderob som jag absolut aldrig använder, so here we go!
these are for sale, ni får buda om dom!

oversize kavaj från gina, strl 40. köpt på rea men kmr ej ihåg för vad.
oversize jacka köpt i liverpool på h&m's herravdelning, (fan vad det svider att sälja den men kmr ändå aldrig använda den) 
strl L/XL buda.
halvoversize tröja från h&m's herravdelning srtl L , om jag inte minns fel kostade den ca 299.
buda.
Oversize linne från h&m, strl 40. 149 (?)
buda.

blå vct tröja, red label. köpt på carlings strl L. 399 kr 
buda
grå hoodie med hög krage, från won hundred. 499 kr.
buda.

rosa ziphood från bikbok, strl M. kommer ej ihåg vad den kostade.
buda.
återkommer förmodligen med mer ngn annan gång. men där här ni det, kommentera här eller mejla om ni e intresserade.
ciaoooo

Kommentarer
Postat av: tonibanan

uh ma gad. Can't believe your selling CG jackan. Crazy girl<3

2011-01-12 @ 20:00:44
Postat av: Anonym

you're******

2011-01-12 @ 20:01:11
Postat av: kimp

eyy.liverpooljackan får du allt spara, sälja till mig eller byta ut mot nått av mina plagg.

2011-01-14 @ 09:50:21
URL: http://kiiimberly.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå jesus christ! Ska du verkligen sälja liverpool jackan?



Den är ju helig!!! Det bara skriker höst/vinter 09 om den.

2011-01-17 @ 21:54:16
URL: http://vendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback