vet inte hur jag mår? bra... tror jag


2011-03-29 @ 22:26:30
har så mycket tankar och känslor nu.
snart ska jag träffa dig. du. du. du.  glädjetjut!
tänk om? fan .. det kan inte hända, jo.. det var ju rätt tid, måste kolla upp det. snarast.
helgen var så jävla awesome som den kan bli, fredag- ahlams födelsedagsfest, dansade hela kvällen med trevliga peeps.
lördag: asså behöver jag ens säga sääh? fyfan. petra och jag kickar det igen.
och mamma sa precis att om jag från och med nu- har full närvaro i skolan (oh herregud, hur ska det här sluta???) så betalar hon min resa till alanya i juni. fyfan vad jobbigt, men JAG SKA FAN KLARA DET. det är värt det.
ha det ! puss peace ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback